Football Association Malaysia

BE THE 12TH MAN

BE THE 12TH MAN

Friday, February 26, 2010

Gary mungkin terlepas aksi tentang Sala

gambar terbaru

Image

sebarang update sila klik link di bawah
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000583312672


KEADAAN permukaan keras padang astroturf mencetus gelisah buat Mohd Azraai Khor Abdullah dan kebimbangannya terbukti benar apabila pemain tengah Harimau Muda, Gary Steven disentak kecederaan pergelangan kaki menjelang perlawanan pertama barisan bawah 21 tahun negara di Slovakia.

Pemain tengah yang dibawa daripada Harimau Muda B itu mengalami kecederaan itu ketika berlatih petang semalam dan besar kemungkinan diketepikan bagi perlawanan pertama menentang Sala dalam Liga Divisyen Satu Slovakia, esok.

"Kecederaannya tak begitu serius dan dia terpaksa direhatkan selama dua hingga tiga hari. Keadaannya 50-50 dan saya mungkin tidak akan menurunkannya bagi perlawanan pertama menentang Sala," kata pengendali, Mohd Azraai

Sebaik tiba di Vion, Isnin lalu, anak buah Mohd Azraai bergelut dengan masalah suhu sejuk 3 darjah Celsius di samping masalah mendapatkan masakan halal.

"Kami baru selesai menjalani latihan hari ini dengan cuaca 10 darjah Celsius melegakan pasukan. Sebelum ini kami terpaksa mengubah gelanggang latihan daripada padang ke ruang tertutup berikutan suhu 3 darjah Celsius.

"Dari segi makanan, Alhamdulillah pemain Muslim bijak dalam menyediakan makanan dari segi aspek halal," dipetik daripada lembaran Harimau Muda di laman web sosial, facebook.

"Timbalan Menteri Belia dan Sukan, Datuk Razali Ibrahim, Ketua Pengarah Majlis Sukan Negara, Datuk Zolkples Embong dan beberapa pegawai akan ke Vion pada 6 Mac ini bagi melihat keadaan pasukan di sana," katanya.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails